Zimska šola v naravi

PETEK, 17. 1. 2014

Danes smo se zbudili v megleno in vetrovno jutro, malo je naletaval celo sneg. Vsi smo že komaj čakali današnji dan, zaradi smučarske tekme, pa tudi zaradi odhoda domov. Ob 8. 45 uri smo izžrebali štartne številke za današnjo tekmo. Sledilo je ogrevanje, nato pa začetek tekme ob 10.00 uri. Tekmovanje je otvorila Lea, zaključil pa jo je Žiga s štartno številko 17. Po smučarskem tekmovanju smo imeli še trideset minut prostega smučanja, potem pa pakiranje torb in smučarskih stvari.

Rezultati današnjega tekmovanja:

deklice: 1. mesto Lea Petrišič

2. mesto Maruša Bračun

3. mesto Nuša Krajnc

dečki: 1. mesto Žiga Cvar

2. mesto Nenad Ivančič

3. mesto Rok Božič

Posebno priznanje je prejel tudi Nejc Kozole za izreden smučarski napredek. Hkrati pa naj napišemo, da si prav vsi zaslužijo pohvale,saj so postali pravi smučarji! Čestitke vsem tudi za današnjo odpeljano tekmo brez padcev!

Včerajšnji večer je bil za nekatere nepozaben, saj smo po predstavitvi sob nadaljevali s plesom, kasneje pa so se nam pridružili tudi plesalci OŠ Koprivnica. Kako smo uživali!!!

Ravnokar čakamo kosilo, potem pa odhod do avtobusa.

Vidimo se okrog 17.ure v Brestanici.

Vaš 6. a z učiteljicama Bernardko in Natalijo

DANAŠNJI JEDILNIK:

ZAJTRK: različni namazi (pašteta, viki krema, maslo, med, marmelada), kruh, čaj

KOSILO: goveja juha, pražen krompir, dunajski zrezek, solata

ČETRTEK, 16. 1. 2014

Ponovno smo se zbudili v lepo in jasno jutro, polni nove energije za nove podvige. Po zajtrku je sledil kratek pouk, potem pa šola smučanja. Ne boste verjeli, a prav vsi smo zelo  napredovali! Res nas je pravi užitek gledati. Dopoldan se je obrnil prav hitro in tudi vreme se je malce obrnilo, saj se je začela spuščati megla. Kosilo smo komaj pričakali, vsi smo bili zelo lačni. Po kosilu je sledil krajši počitek, potem pa ponovno malce pouka.

Šolo smučanja  smo imeli od 14.00 do 15.30 ure, saj smo potem šli še na tekaške smuči. Učiteljica Bernarda je obe skupini posnela tako na teku na smučeh kot pri alpskem smučanju,  zato po večerji sledi videoanaliza in malce smeha.

Pred tekom na smučeh pa smo skupina “Smučarski kralji” imeli  dvoboj v skokih na ribniški skakalnici z OŠ Koprivnica. Žal smo zgubili z rezultatom 3 : 1.

Pred večerjo  smo imeli čas za zaključni večer po sobah, krajši pouk ter predavanje o alpskem smučanju.

Po večerji pa  predstavitev po sobah in ples!!! Juhuhu, tega smo se že zelo veselili.

Jutri pa se že vidimo,

lp,

Vaš 6. a z učiteljicama

DANAŠNJI JEDILNIK:

ZAJTRK: kruh, različni namazi, čaj

MALICA: čaj, sadje

KOSILO: zelenjavna juha, riž, piščanec, zelena solata z rdečo peso, čaj

MALICA: sadje, čaj

VEČERJA: pica, čaj

SREDA, 15. 1. 2014

Zbudili smo se v čudovito jutro, sončno in jasno. Po jutranjem pospravljanju sob smo odhiteli na zajtrk. Dobro smo se najedli, saj nam je učiteljica povedala, da nas čaka naporen dan. Obe smučarski skupini smo zelo dobro napredovali. Snežaki pa se lahko pohvalimo, da smo zdaj že vsi postali pravi smučarji, saj  znamo že sami na vlečnico! Učiteljica Bernarda nas je v dopoldanskem času posnela, da smo se lahko zvečer pogledali in naredili videoanalizo z učiteljicama Hojko in Natalijo. Kako nam je bilo  zanimivo!

Po dopoldanskem delu na snegu smo komaj čakali kosilo, nekateri smo bili že pošteno lačni in utrujeni. Počitek po kosilu je prav odgovarjal. Od 14. 00 do 16. 00 ure pa smo ponovno delali v smučarskih vrstah. Po smučanju smo se razdelili v dve skupini – ena skupina je odšla  z učiteljico Natalijo na tek na smučeh, medtem ko je druga ostala pri koči  z učiteljico Bernardo, kjer nas je osrbnik  Janko peljal z  motornimi sanmi. Slednje je bil pravi užitek! Pri teku na smučeh pa smo se nasmejali, saj smo bili več na  tleh, kot na smučkah.

Sledila je malica, zatem pa je bilo predavanje policista. Po predavanju je bila večerja in učna ura naravoslovja – izpolnjevanje učni  listov. Po uri smo se počasi pripravljali na  jutrišnji zaključni večer – predstavitev po sobah.

Zvečer smo imeli kviz, zmagala je soba “Team aMaze”. Pravkar se tuširamo in pripravljamo na nočni počitek, v Brestanico pa pošiljamo utrujene, a zadovoljne pozdrave.

Mirne sanje!

Vaš 6. a in učiteljici Bernardka in Natalija

DANAŠNJI  JEDILNIK:

ZAJTRK: različni namazi, kosmiči, kruh, čaj

MALICA: jabolko, čaj

KOSILO:goveja juha z ribano kašo, pire krompir in čufti, mandarina

VEČERJA: mlečni zdrob, čaj

TOREK, 14. 1. 2014 – popoldan

Pozdravljeni še enkrat v današnjem dnevu!

Popoldan smo imeli po kosilu učno uro matematike, potem pa nadaljevali s šolo smučanja po smučarskih skupinah. Ponosno lahko povemo, da smo danes že skoraj vsi začetniki bili na vlečnici. Kako smo bili veseli!!! Dobro nam je šlo,kljub megli in rahlemu rosenju.

Po smučanju je sledilo zanimivo predavanje o rastlinah Slovenije, večerja in tombola. Zmagovalec je postal Timi, drugouvrščena Lea in tretjeuvrščeni Žiga. Vmes smo se zabavali s plesom in preživeli prav prijeten večer.

Ravnokar se pripravljamo na spanje,nekateri pa še pridno pišemo današnje vtise v svoje dnevnike.

Ribniški pozdrav!

Vaš 6.a + učiteljici

JEDILNIK:

MALICA: rolada, čaj, sadje

VEČERJA: hrenovka, kečap, pomfri

TOREK, 14. 1. 2014

Zbudili smo se v vetrovno in megleno jutro. Iz megle je malce rosilo. Odšli smo na zajtrk, po zajtrku smo pospravili sobe, saj  nam je učiteljica Bernarda ocenila naše sobe. Sledilo je oblačenje in priprava na šolo smučanja po smučarskih skupinah. Skupina snežakov že lepo navezuje smučarske zavoje tako, da komaj čakamo, da gremo  tudi mi na vlečnico. Smučarski kralji smo delali vaje za gibanje v nogah.

Žal nas je vreme prej pregnalo in smo dopoldanski del šole smučanja zaključili ob 10. 30 uri, saj je začelo deževati. Učiteljica Bernarda je izvedla učno uro o orientaciji z uporabo kompasa.

Čakamo kosilo, potem pa upamo, da nam bo vreme naklonjeno.

Lep smučarski pozdrav,

vaš 6. a z učiteljicama Bernardo in Natalijo

JEDILNIK:

ZAJTRK: kruh, namazi (viki krem, maslo, marmelada, pašteta), čaj

KOSILO: juha z vlivanci, ribe s krompirjevo solato

PONEDELJEK, 13. 1. 2014

6. razred vas prav lepo pozdravlja iz Ribniške koče!

Ob 11. 30 uri smo srečno prispeli na naš cilj – Ribniško kočo. Najbolj smo se razveselili snega!!! Oskrbnik Janko je naložil opremo na motorne sani, mi pa smo se odpravili na krajši pohod do koče. Učiteljica Natalija je držala hitri tempo, zato smo se vsi prav lepo ogreli do vrha. Ko smo prispeli na vrh, nas je tam čakal topel čaj, potem pa nas je učiteljica Bernardka razporedila po sobah. Kakšno veselje! Sobe so prav prijetne.

Sledilo je kosilo in uvodna navodila za obnašanje tako v koči kot na smučišču. Ob 14.00 uri smo imeli preverjanje znanja smučanja in se razporedili v dve smučarski skupini: snežaki in smučarski kralji. Do 16.00 ure smo osvojili že kar nekaj smučarskega znanja, nekateri pa smo svoje znanje malce obnovili. Po smučanju smo imeli še  igre na snegu. Zmagovalci so bili smučarski kralji.

Ob 17.00 uri smo imeli predavanje o astronomiji, sledila je večerja in današnji spoznavni večer v zimski šoli v naravi.

Trenutno se tuširamo in pripravljamo na spanje, vam pa pošiljamo snežne pozdravčke iz šole v naravi.

Vaš 6.a z učiteljicama Bernardko in Natalijo

DANAŠNJI MENI?

KOSILO: goveja juha z rezanci, zelena solata in makaronovo meso, čaj

MALICA: jabolčna pita, čaj

VEČERJA: carski praženec, kompot

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja