Šolski parlament

4. marca 2019 smo na naši šoli izvedli šolski parlament. Vanj se je vključilo veliko učencev od petega do devetega razreda. Razdeljeni smo bili v dve skupini, v katerih smo bili učenci različnih razredov. Odprli smo trenutno zelo aktualno debato, in sicer smo se pogovarjali o problemih domačih nalog.

Rumena skupina je bila proti domačim nalogam in poskušali smo najti razloge, zakaj bi ukinili domačo nalogo, modra skupina pa se je zagovarjala z odgovori proti ukinitvi domačih nalog. Debato je vodil predsednik šolske skupnosti Tim Breznikar, ki nas je z različnimi vprašanji usmerjal v razpravi. V debati smo se naučili izražati svoje mnenje in poiskati tudi druge plati določene situacije. Na koncu smo združili skupini in povedali svoja realna mnenja o domačih nalogah. Tako smo prišli do zaključka, da se večina učencev strinja z njimi, našli smo namreč veliko pozitivnih lastnosti domačih nalog, ki nam koristijo.

Stella Resnik, 9. a

(Skupno 281 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...