Delo z nadarjenimi učenci v šolskem letu 2015/2016

Tudi v šolskem letu 2015/2016 bomo nadaljevali z delom z nadarjenimi učenci.

 

Evidentiranje in identifikacija nadarjenih učencev v 4. razredu bosta potekala po operacionalizaciji dela z nadarjenimi učenci. V mesecu novembru bodo učitelji podali mnenje o potencialno nadarjenih učencih in v soglasju s starši se bo začel postopek identifikacije (OL, psihološko testiranje).

 

Učenci 5., 6., 7., 8. in 9. razreda se bodo glede na lastne interese lahko odločali med sledečimi aktivnostmi:

  1. To sem jaz? Sem . . . in ponosen sem na to!!!! (mentorici Veronika Matjašič in Suzana Robek) – za učence od 4. do 9. razreda
  2. Bralni klub (mentorici Silva Uršič in Milena Žičkar Petan) – za učence 6., 7., 8., 9. razreda
  3. Socialne igre (mentorica Jožica Uršič) – za učence 4., 5., 6. razreda
  4. Letališče (mentorica Metka Vutkovič) – za učence od 4. do 9. razreda
  5. Govorica telesa (mentorica Mihaela Suvajčević) – za učence od 4. do 9. razreda
  6. Ljudsko izročilo – ljudska glasba in ples (mentorici Katja Kordelc in Stanka Macur) – za učence od 4. do 9. razreda
  7. Aerobika in sproščanje (mentorica Natalija Rovan) – za učence od 6. do 9. razreda
  8. Spretni prstki pletejo (mentorica Marjanca Bromše) – za učence od 4. do 9. razreda
  9. Delavnice iz astronomije (mentorici Marjanca Penič, Bernardka Vidali) – za učence od 4. do 9. razreda
  10. Določanje kakovosti zraka v Brestanici s pomočjo bioindikatorjev lišajev (mentorica Mojca Mlakar) – za učence od 5. do 9. razreda
  11. Tekmovanje iz znanja o sladkorni bolezni (mentorica Mojca Mlakar) – za učence od 6. do 9. razreda
  12. Kuharska delavnica (mentorici Alenka Šribar in Natalija Salmič) – za učence od 6. do 9. razreda
  13. Matematika v vsakdanjem življenju (mentor Đorđe Vukolić) – za učence od 6. do 9. razreda

V aktivnosti se bodo po končanem postopku identifikacije lahko vključili tudi učenci 4. razreda.

 

Koordinatorka NAD

Veronika Matjašič

(Skupno 50 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...