ŠOLSKA SKUPNOST TOKRAT O ŠOLI
V sredo, 6. marca 2018, smo se predstavniki razredov zbrali v učilnici za slovenščino, kjer smo govorili o šoli. Najprej nam je naš predsednik skupnosti Lej Edvard Košir povedal nekaj uvodnih besed, potem pa so predstavniki od prvega do devetega razreda predstavili, o čem so govorili na urah oddelčne skupnosti na temo šole.
Prvi, drugi in tretji razred so naredili šolsko anketo o prehrani, prostorih in delu v šoli in prišli so do zanimivih rezultatov.
V četrti razred je prišel nekdanji olimpijski prvak, Primož Kozmus, in učencem povedal, kaj je on najraje počel na šoli, kdo je bil njegov najboljši prijatelj in podobno.
Peti razred je obiskal motokrosist Matic Žitnik, nekdanji učenec naše šole, in učencem podobno kot Primož Kozmus povedal, da če želiš postati vrhunski športnik, moraš v to vlagati veliko truda. Poleg tega je peti razred izvedel še delavnico z naslovom Učenec postane učitelj. Učenci petega razreda so nam povedali, da so se na delavnico pripravljali zelo dolgo in da so zdaj sami izkusili, koliko truda in časa mora učitelj vložiti v eno samo šolsko uro.
Šesti razred je predstavil dve delavnici, ki so jih izvedli učenci. Pri prvi z naslovom Prižgimo luč novemu šolskemu predmetu so učenci predlagali veliko novih in zanimivih predlogov. Druga delavnica, ki so jo izvedli, pa je bila Učenec postane učitelj, pri kateri so nam, podobno kot peti razred, povedali, da ni bilo prav lahko se pripraviti in to samo za eno uro.
Sedmi razred je izbral delavnico z naslovom Sanjska šola, pri kateri so nam pokazali, kakšno šolo si oni želijo. Imeli so veliko dobrih in zanimivih idej.
Učenci osmega razreda so nam povedali, kakšne učne vsebine si želijo poslušati v šoli, na primer preživetje v naravi , samoobramba , kitajščina, ruščina. Predvsem pa so poudarili, da si želijo več športne vzgoje.
Predstavniki zadnjega, devetega razreda, pa so nam je pripovedovali, kako bi učencem pomagali, da bi pridobili samozavest, s tem pa so mislili, da bi npr. imeli več govornih nastopov ali da bi učenci nastopali tudi pred drugimi razredi.
Po predstavitvah sta prvi in drugi razred odšla, predstavniki ostalih razredov pa so nadaljevali z delom v skupinah. Razredi so se med seboj pomešali in dobili list, na katerem je bil naslov npr. ODNOSI MED UČITELJI IN VRSTNIKI in učenci so morali napisati, kaj bi lahko izboljšali, te predloge pa bodo poslali na občinski parlament.
Gašper Colarič